U
l
u
b
i
o
n
e
Ulubione

Regulamin reklamacji i procedura usunięcia treści

Ważne: Zgłaszając błąd zawsze sprawdź poprawność i działanie podawanego przez siebie adresu e-mail. W przypadku błędnego lub niedziałającego adresu e-mail nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować.

  • e-mailem: info@sexchat.pl (odpowiedź wyślemy najpóźniej w ciągu 48 godzin)
  • za pomocą formularza kontaktowego (odpowiedź wyślemy najpóźniej w ciągu 48 godzin)
  • pisemnie, wysyłając na adres:
    • LiveNet, s.r.o.
    • Náprotivná ulica 353/27
    • 930 12 Ohrady, Slovenská republika (odpowiedź wyślemy najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otrzymania skargi, reklamacji lub innej sugestii)

Jeżeli czujesz, że Twoja tożsamość została nadużyta, ktoś wykorzystuje Twoje zdjęcia w celu podszywania się pod Ciebie lub na naszych stronach pojawiają się inne, nielegalne treści, natychmast skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z opcji wymienionych w pkt I.

Jeżeli zgłosisz treści naruszające przepisy prawa, będziemy potrzebowali::

  • internetowej ścieżki dostępu do nielegalnych treści (URL, napr.: https://sexchat.pl/contact, najlepiej skopiować z panelu przeglądarki)
  • opisu w jaki sposób dokonano naruszenia (np. treści naruszające regulamin strony, treści chronione prawami autorskimi, bezprawne wykorzystanie danych osobowych itd.)
  • daty i godziny stwierdzenia treści naruszających przepisy prawa;
  • bardzo pomożesz nam w naszej pracy przesyłając aktualny zrzut z ekranu komputera

W przypadku zgłoszenia

  • treści zostaną tymczasowo usunięte z naszej strony internetowej, do rozwiązania przez nas problemu;
  • skontaktujemy się z dostawcą (modelem/modelką) i poprosimy go/ją o przedłożenie niezbędnych certyfikatów i licencji w celu wykazania praw autorskich do prezentowanych treści.
  • Jeżeli dostawca treści (model/modelka) nie będzie w stanie wykazać prawa własności do treści albo licencji, wzgl. potwierdzenia, treści zostaną trwale usunięte.

Przez ten czas będziemy pozostawać w kontakcie z dostawcą treści (modelem/modelką) oraz zgłaszającym, by móc informować obie strony o sposobie rozwiązania sprawy.

Jeżeli Twoje konto zostało zawieszone, skontaktuj się z nami korzystając z jednej z opcji wymienionych w punkcie I. Informację na temat zablokowanego konta można uzyskać wyłącznie na adres e-mail, który podany został podczas rejestracji. Nie udostępniamy stronom trzecim żadnych danych na temat Twojego konta, dlatego ważne jest, by korzystać z adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji.

Potrzebujemy następujących informacji:

  • nazwa zablokowanego konta użytkownika
  • adres e-mail użyty podczas rejestracji
  • dzień i godzina zablokowania konta

Odblokowanie zablokowanego konta możliwe jest wyłącznie na podstawie indywidualnego rozpatrzenia sprawy.

Istnieją różne sposoby doładowania, dlatego ważne jest, aby o wszystkich szczegółach doładowania poinformować nas za pomocą jednej z opcji wymienionych w punkcie I. W razie jakichkolwiek problemów możemy doładować konto ręcznie, tak więc na pewno nie stracisz swoich pieniędzy.

1. Jeżeli wybrałeś przelew bankowy potrzebujemy następujących informacji:

  • numer rachunku, na który wysłałeś przelew
  • numer Twojego rachunku
  • tytuł przelewu
  • datę przelewu
  • kwotę przelanych środków.

Najszybszym sposobem złożenia reklamacji jest zrobienie zrzutu ekranu ze wszystkimi istotnymi danymi tak, byśmy mogli zidentyfikować kwotę, którą przelałeś na rachunek bankowy. Po zidentyfikowaniu transakcji w bankowości elektronicznej Twoje konto zostanie doładowane ręcznie.

2. Jeżeli podczas doładowania skorzystałeś z karty kredytowej,

potrzebujemy następujących informacji:

  • z jakiej bramki płatniczej korzystałeś podczas płatności
  • adres e-mail, który podałeś operatorowi usługi płatniczej
  • dzień i godzina transakcji

Jeżeli otrzymałeś z bramki płatniczej wiadomość e-mail o transakcji zakończonej powodzeniem, prześlij ten e-mail do nas, byśmy mogli jak najszybciej i najdokładniej zidentyfikować transakcję.

3. Jeżeli kupowałeś kredyty przez SMS:

skontaktuj się z nami w ramach jednej z opcji wymienionych w punkcie I i wyślij nam:

  • Twój numer telefonu
  • datę i godzinę wysłania SMS

na podstawie którego możemy sprawdzić, czy doładowanie przez SMS zakończyło się powodzeniem.

Ważne jest, by najpierw dokładnie ustalić z modelem/modelką na darmowym chacie, co chcesz oglądać w płatnej transmisji prywatnej.

Jeżeli model/modelka nie zapewni show o wcześniej ustalonej treści, a Ty nie będziesz zadowolony z otrzymanej usługi, skontaktuj się z nami korzystając z jednej z opcji wymienionych w pkt I. Będziemy potrzebowali do tego następujących informacji:

  • nazwa modela/modelki
  • Twoja nazwa użytkownika
  • dokładny opis ustaleń
  • data i godzina prywatnego pokazu.

W ciągu 24 godzin od reklamacji sprawdzimy archiwum, by przekonać się czy:

  • umowa rzeczywiście została zawarta i czy była dwustronna
  • czy umowa nie naruszała regulaminu strony
  • czy model/modelka rzeczywiście naruszył(a) umowę.

Jeżeli warunki te będą spełnione i model/modelka nie wykonał(a) dla Ciebie pokazu według uprzednich ustaleń, zwrócimy Ci kredyt, który wydałeś na ten pokaz.

By uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj

W przypadku innych błędów i niedociągnięć skontaktuj się z nami korzystając z jednej z opcji wymienionych w punkcie I. Będziemy potrzebowali następujących informacji:

  • gdzie pojawia się błąd (URL, np.: https://sexchat.pl/contact, najlepiej skopiować z przeglądarki)
  • jak dokładniejszy opis błędu
  • data i godzina stwierdzenia błędu
  • zrzutu ekranu (kopia aktualnego widoku monitora komputera) - screenshot
  • w przypadku zarejestrowanego użytkownika nazwa użytkownika lub adres e-mail użyty podczas rejestracji

Powrót na początek strony ↑