Regulamin reklamacji i procedura usunięcia treści
- I. Jak możesz się z nami skontaktować
- II. Procedura w przypadku usunięcia treści
- III. Moje konto zostało zablokowane
- IV. Moje konto nie zostało doładowane
- V. Nieodpowiednia jakość usług
- VI. Możliwości alternatywnego rozwiązywania sporów
- VII. Błąd na stronie
Ważne: Zgłaszając błąd zawsze sprawdź poprawność i działanie podawanego przez siebie adresu e-mail. W przypadku błędnego lub niedziałającego adresu e-mail nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować.
I. Jak możesz się z nami skontaktować
- e-mailem: info@sexchat.pl (odpowiedź wyślemy najpóźniej w ciągu 48 godzin)
- za pomocą formularza kontaktowego (odpowiedź wyślemy najpóźniej w ciągu 48 godzin)
- pisemnie, wysyłając na adres:
- LiveNet, s.r.o.
- Náprotivná ulica 353/27
- 930 12 Ohrady, Slovenská republika (odpowiedź wyślemy najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otrzymania skargi, reklamacji lub innej sugestii)
II. Procedura w przypadku usunięcia treści
Jeżeli czujesz, że Twoja tożsamość została nadużyta, ktoś wykorzystuje Twoje zdjęcia w celu podszywania się pod Ciebie lub na naszych stronach pojawiają się inne, nielegalne treści, natychmast skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z opcji wymienionych w pkt I.
Jeżeli zgłosisz treści naruszające przepisy prawa, będziemy potrzebowali::
- internetowej ścieżki dostępu do nielegalnych treści (URL, napr.: https://sexchat.pl/contact, najlepiej skopiować z panelu przeglądarki)
- opisu w jaki sposób dokonano naruszenia (np. treści naruszające regulamin strony, treści chronione prawami autorskimi, bezprawne wykorzystanie danych osobowych itd.)
- daty i godziny stwierdzenia treści naruszających przepisy prawa;
- bardzo pomożesz nam w naszej pracy przesyłając aktualny zrzut z ekranu komputera
W przypadku zgłoszenia
- treści zostaną tymczasowo usunięte z naszej strony internetowej, do rozwiązania przez nas problemu;
- skontaktujemy się z dostawcą (modelem/modelką) i poprosimy go/ją o przedłożenie niezbędnych certyfikatów i licencji w celu wykazania praw autorskich do prezentowanych treści.
- Jeżeli dostawca treści (model/modelka) nie będzie w stanie wykazać prawa własności do treści albo licencji, wzgl. potwierdzenia, treści zostaną trwale usunięte.
Przez ten czas będziemy pozostawać w kontakcie z dostawcą treści (modelem/modelką) oraz zgłaszającym, by móc informować obie strony o sposobie rozwiązania sprawy.
III. Co mam robić, jeżeli moje konto zostało zablokowane
Jeżeli Twoje konto zostało zawieszone, skontaktuj się z nami korzystając z jednej z opcji wymienionych w punkcie I. Informację na temat zablokowanego konta można uzyskać wyłącznie na adres e-mail, który podany został podczas rejestracji. Nie udostępniamy stronom trzecim żadnych danych na temat Twojego konta, dlatego ważne jest, by korzystać z adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji.
Potrzebujemy następujących informacji:
- nazwa zablokowanego konta użytkownika
- adres e-mail użyty podczas rejestracji
- dzień i godzina zablokowania konta
Odblokowanie zablokowanego konta możliwe jest wyłącznie na podstawie indywidualnego rozpatrzenia sprawy.
IV. Co mam zrobić, jeżeli moje konto nie zostało doładowane?
Istnieją różne sposoby doładowania, dlatego ważne jest, aby o wszystkich szczegółach doładowania poinformować nas za pomocą jednej z opcji wymienionych w punkcie I. W razie jakichkolwiek problemów możemy doładować konto ręcznie, tak więc na pewno nie stracisz swoich pieniędzy.
1. Jeżeli wybrałeś przelew bankowy potrzebujemy następujących informacji:
- numer rachunku, na który wysłałeś przelew
- numer Twojego rachunku
- tytuł przelewu
- datę przelewu
- kwotę przelanych środków.
Najszybszym sposobem złożenia reklamacji jest zrobienie zrzutu ekranu ze wszystkimi istotnymi danymi tak, byśmy mogli zidentyfikować kwotę, którą przelałeś na rachunek bankowy. Po zidentyfikowaniu transakcji w bankowości elektronicznej Twoje konto zostanie doładowane ręcznie.
2. Jeżeli podczas doładowania skorzystałeś z karty kredytowej,
potrzebujemy następujących informacji:
- z jakiej bramki płatniczej korzystałeś podczas płatności
- adres e-mail, który podałeś operatorowi usługi płatniczej
- dzień i godzina transakcji
Jeżeli otrzymałeś z bramki płatniczej wiadomość e-mail o transakcji zakończonej powodzeniem, prześlij ten e-mail do nas, byśmy mogli jak najszybciej i najdokładniej zidentyfikować transakcję.
3. Jeżeli kupowałeś kredyty przez SMS:
skontaktuj się z nami w ramach jednej z opcji wymienionych w punkcie I i wyślij nam:
- Twój numer telefonu
- datę i godzinę wysłania SMS
na podstawie którego możemy sprawdzić, czy doładowanie przez SMS zakończyło się powodzeniem.
V. Nieodpowiednia jakość usług
Ważne jest, by najpierw dokładnie ustalić z modelem/modelką na darmowym chacie, co chcesz oglądać w płatnej transmisji prywatnej.
Jeżeli model/modelka nie zapewni show o wcześniej ustalonej treści, a Ty nie będziesz zadowolony z otrzymanej usługi, skontaktuj się z nami korzystając z jednej z opcji wymienionych w pkt I. Będziemy potrzebowali do tego następujących informacji:
- nazwa modela/modelki
- Twoja nazwa użytkownika
- dokładny opis ustaleń
- data i godzina prywatnego pokazu.
W ciągu 24 godzin od reklamacji sprawdzimy archiwum, by przekonać się czy:
- umowa rzeczywiście została zawarta i czy była dwustronna
- czy umowa nie naruszała regulaminu strony
- czy model/modelka rzeczywiście naruszył(a) umowę.
Jeżeli warunki te będą spełnione i model/modelka nie wykonał(a) dla Ciebie pokazu według uprzednich ustaleń, zwrócimy Ci kredyt, który wydałeś na ten pokaz.
VI. Możliwości alternatywnego rozwiązywania sporów
By uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj
VII. Błąd na stronie
W przypadku innych błędów i niedociągnięć skontaktuj się z nami korzystając z jednej z opcji wymienionych w punkcie I. Będziemy potrzebowali następujących informacji:
- gdzie pojawia się błąd (URL, np.: https://sexchat.pl/contact, najlepiej skopiować z przeglądarki)
- jak dokładniejszy opis błędu
- data i godzina stwierdzenia błędu
- zrzutu ekranu (kopia aktualnego widoku monitora komputera) - screenshot
- w przypadku zarejestrowanego użytkownika nazwa użytkownika lub adres e-mail użyty podczas rejestracji